בקרית גת ישנה מרפאה וטרינרית מומלצת המנוהלת ע"י הוטרינר אמיר וינברג.
המרפאה מספקת מגוון שירותים ולמעשה את סל השירותים המלא עבור הבעלים של חיות המחמד.
לצורך ההבהרה המרפאה הווטרינרית נושאת בשם "וטרינר בכפר" על שם הסניף הראשון שהקים דר' ויינברג במושב סגולה, סניף אשר משרת מזה שנים במסירות רבה את תושבי המועצות האזוריות יואב ומטה יהודה וכן ישובים נוספים כולל ערי הנגב הסמוכות בעיקרן מצפון קרית מלאכי, ממזרח אשקלון, ועד לדרום מבאר שבע.

סל השירותים כולל טיפולים בשעת חירום ב"הקפצה" מהירה אם נדרש, שירות מסביב לשעון וטרינר 24/7 – וטרינר 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, כל סוגי הטיפולים החל מאבחון, חיסונים, טיפול בפציעות, שברים, בליעת עצמים שונים, ניתוחים מכל הסוגים כולל בדרגת מורכבות גבוהה.
לדר' וינברג ניסיון עשיר וקהל לקוחות חמים ומרוצים מן הסביבה והרדיוסים הקרובים.
אנו יודעים מניסיון, כי בעלים של חיית מחמד שהיה לו או לה ניסיון מוצלח בטיפול בכלבו או בהצלת כלבו, לא יהסס לבצע נסיעה של כחצי שעה אם נדרש (ואף יותר מכך..) על מנת לספק למחמל ליבו טיפול מוכח, מוצלח, ולא פעם אף מציל חיים.
היתרון הברור במיקום החדש שנפתח לפני כשנה בקרית גת מהווה שדרוג לשני סוגי הלקוחות של דר' אמיר.

וטרינר בקרית גת

לקוחות ותיקים קיימים
עבור הלקוחות הוותיקים שהיו מגיעים לסגולה מקרית גת, הרי ברור כי מדובר בשדרוג משמעותי של רמת הנגישות ופועל יוצא רמת השירות.

לקוחות חדשים
לקוחות חדשים מקרית גת שזכו לאופציה נוספת לטפל בבעל החיים שלהם אצל וטרינר מוכר ומומלץ בכל האזור

לקוחות שהגיעו בהמלצה מהסביבה הערים השכנות
עבור כל אלה מהישובים והערים בסביבה ששמעו וקיבלו המלצה חמה על הווטרינר אמיר וינברג, בחרו לעשות ניסיון אחד, והחליטו שעבור המקצועיות, רמת השירות וסבר הפנים בשילוב עם מחירים הוגנים – שווה להם לעשות קפיצה של 20, 30 דקות אם נדרש ולהגיע למרפאה הוטרינרית בקרית גת על מנת לזכות בטוב יותר.

דר' וינברג הינו וטרינר מומלץ בקרית גת. חפשו בגוגל וטרינר בקרית גת, היכנסו לאפליקציית העסקים של גוגל בחיפוש, ותוכלו להתרשם ממידת הפרגון וההמלצות באתר.

ואם הנכם במקרה מיודעים, או לקוחות של דר' וינברג, אז אל נא תתעצלו והוסיפו חוות דעתכם על דר' וינברג והמרפאה הוטרינרית בקרית גת.
תודה